Sunday, January 13

Ελληνικά ΜΠΛΟΓΚ-Οσκαρ και του μπογιατζή ο κόπανος

Το Οσκαρ για το καλύτερο μπλόγκ "ΛΟΓΟΠΛΑΣΤΗ"...γκοουζ του...ΠΕΤΕΦΡΗΣ.
Και τί γράφει ο Πετεφρής; (petefris.blogspot.com)
Ιδέα δεν έχω..τουτέστιν, λογοπλασίες...δείτε και βγάλτε συμπέρασμα.



Spleen. Το μόνον της ζωής μου τραγούδιον. Πόθεν η λέξις τραγουδώ.
Ζυγοί της Βαρντάρσκας, κλάημα και πόνος.
Jano mori, στην εκδοχή Κυρίλου Μαντσέφσκη.
Γιά περιπάτους, θρήνους εντός αυτοκινητου, ηλιοβασιλέματα,θεωρίες ισότητας και ανθρωπισμού, ντέρτι.Ωχ λελε, αγαπάω. (βάϊ βάϊ βάϊ, ο λελές αγαπάει..)
Οίστρος και ζόφος. Ποιοί ειμεθα; που βαδιούμεν;
ώ, καθ΄ημάς Ανατολή και τα τζαμαρίσματά σου!
Αύρες των "άλλων" και νόστιμον ήμαρ. Κασμίρα. Γκός, υπάρχω.
Συναισθηματική πανούκλα. Πώς θα ζήσουμε; άραγε τέλειωσαν όλα;
ο οδοστρωτήρας του χρόνου μας έκανε καρτούν ή θα νικήσουμε τα πίτσκα;Αγιού, θα ζήσω. (αυτό βλέπω και ..φοβάμαι...)

Εις ανώτερα με το Οσκαρ ΛΟΓΟΠΛΑΣΙΑΣ.....
μα πρίν, τρισδιπλάσιε, πές μας τι πίνεις, και δεν μας δίνεις..
ζούμ τριαλαλόμ μεγάλε, φέξε μου και γλίστρησα! Ωχ λελέ, κόβω φλέβες!
Αααααααααυτή είναι λογοπλασθείσα ποίηση...

4 comments:

Anonymous said...

όλο το ροζ dvd Ζαχόπουλου στο http://fuck-music.blogspot.com/ διέδωσέ το ....άμεσα...

AATON said...

δεν νομίζω να ασχοληθώ με σαχλαμάρες προσωπικά ή με την ζωή (μην πω τίποτε άλλο) των άλλων.

Nemo said...

Ποιος ειναι ο Πετεφρης? Ποτε εγεινε διασημος? Μα καλα που ζω?

Nemo said...

By the way, εχω κανει αιτηση για βιζα για Καναδα και ενδιαφερομαι να ερθω να δουλεψω εκει κανα δυο χρονια. Μπορεις να μου προτεινεις πολη? Ειμαι μεταξυ Κεμπεκ, και Οταβας...
Τι λες? Ποια ειναι η πολη με τους περισσοτερους κατοικους εκει? Το Τοροντο? Please στειλε μου ενα εμαιλ να τα πουμε...Thanks!!!