Saturday, January 12

103 λόγοι να είμαι περήφανος που είμαι ...κάφρος!

Γιατί, περί καφρίλας πρόκειται.
Δεν έχω δει πιο ηλίθιους λόγους, για τους οποίους πρέπει λέει να νοιώθω υπερηφάνεια σαν Έλληνας.
Αυτός που σκεύτηκε όλο αυτό το σαχλοκουδούνισμα, σίγουρα θα ήταν κανένας άνεργος επί 8-ετίας, που την έκανε κρυφά απο το Λεμπέτι φορώντας την στολή του μάγειρα του Λάμπη, γιατί το να σε αμολήσουν οι ίδιοι απο κει μέσα, κάπως δύσκολο το κόβω.
Ρε τρισδιπλάσιε τσιφτετέλληνα, επειδή έχουμε παραλίες να τις πιεις στο ποτήρι, εσύ αισθάνεσαι υπερήφανος ωσεί παγώνα; Για να τις επισκεφτείς όμως, και ειδικά αυτές των νησιών, κάνεις διακοποδάνειο ορέ δύσμοιρε.. για ποια υπερηφάνεια μιλάμε; για να καταλαβαρδινκονόμαστε.
Μήπως, λέμε τώρα, θέλεις να σου δώσω εγώ 206 λόγους, που δεν θα έπρεπε να χαίρεσαι και τόσο που είσαι Έλλην;
Επειδή απο τα 44 μου χρόνια, τα 22 τα έζησα (και ζω) έξω απο τα πάτρια εδάφη, να είσαι πολύ σίγουρος πως ξέρω τι λέω. Εσύ απλά, δεν θέλεις να με καταλάβεις.

No comments: